Valodas apguve: attālināti vai tomēr klātienē?
Attālinātās mācības koronavīrusa Covid-19 izplatības situācijā bija pareiza rīcība, taču pedagogiem un projekta īstenotājiem tas ne vienmēr ir labākais risinājums, jo nekas nevar aizstāt valodas apguvēja un pedagoga sadarbību klātienē.
Ieskatam dažu trešo valstu pilsoņu pārdomas:
„Man patīk mācīties klasē, jo es varu uzzināt, kā klasesbiedri no dažādām valsti runā un ko domā.” (Noriko Mizobata)
„Man patīk mācīties klasē, es varu ne tikai uzlabot savu latviešu valodas prasmes līmeni, bet arī dziļāk izprast dažādu valstu kultūru.” (Huns Jujs)
„Man patīk latviešu valodas nodarbības, jo tās dod man iespēju praktizēt latviešu valodu. Man patīk, kā skolotāja nodrošina viedu mācību vidi studentiem.” (Ali Aršads)
„Man patīk mācīties klasē, jo klasesbiedri ir jauki un interesanti, un man ļoti patīk, ka es varu runāt latviešu valodā. Drīz varēšu lasīt latvju dainas.” (Ulisess Miranda-Ordoness)
Latviešu valodas aģentūra īsteno Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda projektu
„Latviešu valodas apguve, lai sekmētu trešo valstu pilsoņu iekļaušanos darba tirgū 2”
(Nr. PMIF/8/2019/3/01).
Projekta vadītāja:
LVA metodiķe Ērika Pičukāne