Meistarklase: kā vadīt mācību procesu
Mūsdienu izglītības procesā vēlamies, lai izglītojamajam ir plašas zināšanas un iegūta nepieciešamā pieredze, resp., lai cilvēks prot un pārzina aplūkojamos jautājumus, ir lietpratīgs. Līdz ar to mainās pedagoga loma – skolotājs vairs nav galvenokārt zināšanu sniedzējs, bet gan mācību procesa vadītājs. Meistarklasē „Matemātikas skolotāja prasmes mācīšanās vadīšanai” pedagogi pilnveido gan analīzes prasmes, gan prasmi sadarboties. Analizējot mācību stundas norisi un modelējot mācību situācijas, matemātikas skolotāji pārdomā, kā, vadot skolēnu mācību darbu, panākt, lai izglītojamie iedziļinās aplūkojamajā jautājumā un aktīvi iesaistās mācību procesā.
Paldies skolotājai Jeļenai Azarevičai un Daugavpils matemātikas skolotājiem.