Mācību satura un valodas integrēta apguve – CLIL: ietvari, pieredze, izaicinājumi. Nr. 5
Metodisko rakstu krājums. Atb. red. M. Burima. Nr. 5. Rīga: Latviešu valodas aģentūra, 2019. 184 lpp.
Rakstu krājums ir jau 5. izdevums LVA metodisko izdevumu sērijā „Bilingvālo mācību skolotājam”. Tas ir turpinājums 2015. gadā izdotajam izdevumam „CLIL jeb mācību satura un valodas integrēta apguve: paradigmas maiņa”. Šajā krājumā ir apkopota ne tikai Latvijas, bet arī citu valstu pedagogu pieredze darbā ar CLIL pieeju. Krājumā iekļauto publikāciju autori ir skolu un augstskolu pedagogi no Latvijas, Lietuvas, Igaunijas un Norvēģijas. Viņu pētījumi un pieredzes stāsti sniedz ieskatu CLIL metodikas pamatlicēju uzskatos par saiknēm starp dzimtās valodas, svešvalodas, mācību priekšmeta un starpkultūru kompetences apguvi, CLIL un multimaņu metodes, spēļu un rotaļu mijiedarbi, kā arī CLIL saistību ar izglītības politiku un internacionalizāciju.
Tāpat kā iepriekšējais krājums arī šis rakstu krājums paredzēts priekšmetu skolotājiem, kuri māca vai vēlas mācīt savu priekšmetu svešvalodā, valodu skolotājiem un ikvienam, kas interesējas gan par valodu apguvi, gan par valodas nozīmi kognitīvo prasmju attīstīšanā.
Informācija par grāmatas iegādi šeit: https://valoda.lv/gramatas/skolotajiem/